Regulamin sklepu internetowego POLYNOR.COM.PL
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1. Definicje
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy – dystrybutor produktów marki Polynor i Sipur, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.polynor.com.pl.
Sprzedawca – LAMN A. Mejer-Barczewska, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą LAMN, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7743127612, nr REGON 360133736, ul. Obrońców Płocka 1920r 21b, 09-402 Płock.
§ 2. Kontakt ze sprzedawcą
Adres pocztowy: ul. Obrońców Płocka 1920r 21b
Adres e-mail: sklep@polynor.pl
Telefon: +48 600 830 630
§ 3. Wymogi techniczne
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu oraz procesu realizacji zamówienia potrzebne jest:
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Aktywne konto e-mail
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
§ 4. Zakupy w sklepie
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
- Informacje znajdujące się na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kupujący, który dokona zamówienia określonego produktu składa ofertę kupna na warunkach podanych w opisie produktu, lecz zapłatę uiszcza z opóźnionym terminem płatności.
- W przypadku wyczerpania zapasów zamawianego przez kupującego produktu, kupujący zostaje o tym poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną w ciągu 2 dni roboczych. w takiej sytuacji klient może zrezygnować z całości zamówienia lub jego części.
§ 5. Płatności
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej: Przelewy24
- Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności przelewem na rachunek bankowy, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Przedpłata 100% wartości zamówionego towaru na konto Sprzedawcy, realizowana jest na podstawie przesłanej do Kupującego za pośrednictwem poczty e-mail faktury pro forma. W tej sytuacji towar jest pakowany i wysyłany do Kupującego dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6. Realizacja zamówienia
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. Wszystkie produkty dostępne na stronie sklepu są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone na rynek polski w sposób legalny.
- Termin i koszt realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie, (dotyczy obszaru Polski, pozostałe kraje czas dostawy od 5-14 dni)
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
- Rzeczpospolita Polska
- Kraju Uni Europejskiej
- Pozostałe Kraje
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej, lub spedycyjnej
- Za pośrednictwem Poczty Polskiej
- Koszty przesyłki podane na stronie dotyczą wysyłki na terytorium Polski oraz określonych krajów. Koszty wysyłek zagranicznych, które nie są uwzględnione na stronie, są wyliczane indywidualne, po uprzednim kontakcie ze Sprzedawcą.
- Sposób dostawy towaru jest wybierany przez Kupującego na etapie składania zamówienia. W przypadku wybrania przez Kupującego opcji wysyłki paletowej, warunki i koszty dostawy są ustalane drogą e-mailową lub telefoniczną pomiędzy Kupującym, a sprzedającym w ciągu 2 dni roboczych.
- W niektórych przypadkach do całkowitej ceny transakcji Sprzedawca może doliczyć koszt palet, innych opakowań, bądź kaucję za opakowania zwrotne. Takie szczegółowe informacje Kupujący będzie otrzymywał każdorazowo pocztą elektroniczną przed zawarciem umowy i realizacją zamówienia.
- Potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę i zwrotna akceptacja za pośrednictwem poczty internetowej kosztów i warunków dostawy przez Kupującego, oznaczają zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym.
- Wprowadzenie przez Kupującego zmian do złożonego zamówienia jest możliwe nie później, niż do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Realizację zamówienia Sprzedawca rozpoczyna po przesłaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Kupujący może składać zamówienia 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, jednakże zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, niedziele i święta realizowane są w kolejnym dniu roboczym. Sprzedawca wysyła towar do Kupującego tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
- Termin realizacji złożonego zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę i jest uzależniony od rodzaju i ilości zamawianego towaru, miejsca i sposobu dostawy. W przypadku zamówień specjalnych oraz w szczególnych sytuacjach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostanie z wyprzedzeniem każdorazowo powiadomiony przez Sprzedawcę.
- Kupujący ma obowiązek zapewnić w uzgodnionym terminie odbiór towaru, bądź rozładunek towaru w miejscu dostawy (chyba, że strony inaczej uzgodnią na etapie zawierania umowy) oraz bezpieczny i swobodny dojazd do miejsca dostawy.
- W przypadku nieobecności Kupującego w miejscu dostawy, w uzgodnionym terminie, wymaga się obecności osoby upoważnionej do odbioru towaru w imieniu Kupującego.
- W przypadku zrealizowania dostawy towaru w terminie uzgodnionym przez strony i pod wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres, a nieodebrania przesyłki lub nierozładowania towaru z przyczyn leżących po stronie Kupującego, koszt zwrotu towaru lub ponownej wysyłki obciąża Kupującego.
- Kupujący po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki i zgodność z zamówieniem. W przypadku uszkodzenia przesyłki lub wystąpienia niezgodności z zamówieniem, konieczne jest spisanie protokołu w obecności osoby dostarczającej towar, a następnie jak najszybsze poinformowanie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.
- W przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących złożonego zamówienia przez Kupującego, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji złożonego zamówienia w drodze kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z Kupującym.
W przypadku Kupującego, który jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, wszelkie czynności związane z korzystaniem ze sklepu dokonuje wyłącznie osoba upoważniona do wykonywania wszelkich praw i obowiązków w imieniu i na rzecz tego podmiotu.
§ 7. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 5 dni o czym powiadomi kupującego telefonicznie lub drogą mailem.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, (z wyjątkiem kosztów wynikających ze sposobu dostarczenia przesyłki oraz kosztów prowizji od płatności poniesionych przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument może ponieść koszty opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności po otrzymania towaru.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Logistiko Sp.z o.o., ul Poznańska 249, 05-850 Ożarów Mazowiecki niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę.
§ 8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu, mająca krótki termin przydatności do użycia lub która raz użyta nie nadaje się do ponownego użycia.
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można użyć ze względu na niezdatność do ponownego użycia, ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Wszystkie towary odebrane osobiście przez klienta z magazynu na jego życzenie.
§ 9. Reklamacje
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji zawierających dokładny opis wady towaru na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Obrońców Płocka 1920r 21b, 09-402 Płock.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowa gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Gwarancji nie podlegają produkty użyte niezgodnie z instrukcją zastosowania lub sztuką budowlaną.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 11. Zastrzeżenia
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 12. Postanowienia dotyczące kupujących niebędących konsumentami
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
LAMN A. Mejer-Barczewska
ul. Obrońców Płocka 1920r 21b, 09-407 Płock adres e-mail: sklep@polynor.pl
– Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Data odbioru …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Imię i nazwisko Konsumenta(ów) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Adres Konsumenta(ów) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ……………………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
Regulamin konta w sklepie internetowym POLYNOR.COM.PL
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1. Definicje
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy – dystrybutor produktów marki Polynor i Sipur, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.polynor.com.pl.
Sprzedawca – LAMN A. Mejer-Barczewska, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą LAMN, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7743127612, nr REGON 360133736, ul. Obrońców Płocka 1920r 21b, 09-402 Płock.
§ 2. Kontakt ze sprzedawcą
Adres pocztowy: ul. Obrońców Płocka 1920r 21b, 09-402 Płock.
Adres e-mail: sklep@polynor.pl
Telefon: +48 600 830 630
§ 3. Wymogi techniczne
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- Aktywne konto e-mail
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4. Konto
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- Ustalone przez Kupującego login i hasło mają charakter poufny. Kupujący jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy swojego loginu i hasła, a także do zabezpieczenia przed dostępem do nich osób trzecich.
- Aktualizacja danych Kupującego podanych przy rejestracji konta, jest możliwa przy wykorzystaniu posiadanego loginu i hasła. Obowiązkiem Kupującego jest każdorazowe sprawdzenie i zaktualizowanie swoich danych przed złożeniem zamówienia.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: sklep@polynor.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail sklep@polynor.pl.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 6. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 7. Zastrzeżenia
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy sklep@polynor.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.